GLOV - magiczna ściereczka



Zmycie makijażu po całym dniu to dla mnie świętość. Nie ważne czy zmęczona czy nie, czy to noc z piątku na sobotę czy może z poniedziałku na wtorek, czy w domu czy na wyjeździe. Zawsze znajdę chwilę aby oczyścić buzię i dać jej odpocząć.

Jakiś czas temu kupiłam GLOV. Szmateczkę co to ponoć makijaż dosłownie zdejmuje z naszej twarzy tylko przy pomocy wody.

Weszłam na stronę tego produktu i byłam pod wrażeniem nagród i wyróżnień, które otrzymał.  Należy wspomnieć, że jest to produkt Polski, stworzony przez Monikę Zachowską i Ewę Dziedzic, właścicielki firmy Phenicoptere.

Tak działanie i produkt opisane są na stronie:

Produkty GLOV zmywają nawet mocny makijaż i tusz do rzęs samą wodą i z mikro-precyzją oczyszczają skórę z zanieczyszczeń do 3 miesięcy użytkowania.

Jest to możliwe dzięki innowacyjnym mikro-włóknom, które są 100 razy cieńsze od ludzkiego włosa, mają kształt rozgwiazdy i właściwości elektrostatyczne.

Używając produktów GLOV chronimy naszą skórę przed jej nadmiernym kontaktem z nienaturalnymi składnikami.

Poprzez stosowanie samej wody do pobudzamy skórę do własnej pracy hydro-lipidowej. W ten sposób zachowujemy równowagę w wydzielaniu wody i tłuszczów.

Produkty GLOV są idealne do każdego rodzaju cery. W przypadku cery tłustej ściągają nadmiar sebum, pozostawiając skórę czystą i matową. W przypadku cery suchej nie podrażniają jej sztucznymi składnikami i pobudzają wydzielanie lipidów.

Są dostępne dwie wersje produktu: GLOV comfort i GLOV on-the-go. Działanie obu jest identyczne, różnią się natomiast kształtem i wielkościć.

Pierwsza GLOV jest kwadratowa. Dzięki 4 rogom łatwo dotrzeć do wewnętrznego kącika oka, okolic płatków nosa czy przy linii włosów.

GLOV on-the-go ma kształt małej rękawiczka bez palców. Jest niewielka i na pewno nada się do drobniejszych twarzy a także idealnie sprawdzi się w podróży (np. gdy chcemy odświeżyć twarz w samolocie).

Poniżej przedstawiam wam działanie tego prostego ale też bardzo przydatnego rozwiązania.



Aby umyć GLOV po użytkowaniu wystarczy odrobina wody z mydłem. Produkt jest przyjazny środowisku. Używając go regularnie ograniczamy produkcję odpadów w postaci plastikowych butelek, wacików oraz płynów.

Czy ten rewolucyjny produkt zastąpi moje kosmetyki do oczyszczania twarzy? Raczej nie. Lubię swoje peelingi, płyny micelarne i inne cudeńka. GLOV stał się jednak częścią mojej wieczornej rutyny i często już po zmyciu makijażu lubię przetrzeć nim twarz aby mieć pewność, że jest nieskazitelnie czysta.

GLOV starczy nam na około 3 – 4 miesiące użytkowania. Cena GLOV comfort i GLOV on-the-go to odpowiednio 49,90 PLN i 39,90 PLN.

 Jestem łasa na wszelkie nowości kosmetyczne. Za tę cenę nie mogłam się nie skusić. Cieszę się, że uległam pokusie. Polecam wypróbować. GLOV znajdziecie na stronie producenta, w drogeriach internetowych, a także w Sephorze. Czekam na wasze opinie w komentarzach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz