Haul - moje nowości #2



Kolejny pieniądz zamieniony na kosmetyki. Nie ma jednak żalu, jest radość.
Bez zbędnych wstępów dzielę się z wami moimi nowościami.


Pigmenty INGLOT (od lewej) 27, 14 i 121 / pigment od M.A.C w odcieniu Kitschmas

Jestem zachwycona kolorami i konsystencją. INGLOT przy niewielkiej ilości produktu daje piękne wykończenie. Nr 27 i 14 to kolory bardzo uniwersalne. Nr 121 to matowy fiolet, który świetnie będzie wyglądał przy odważniejszych makijażach. 

Pigment od M.A.C jest dość brokatowy ale na pewno będzie użyteczny.  

Aby rozszerzyć zastosowanie pigmentów kupiłam także Duraline.

Cena:
Pigmenty INGLOT 30 PLN

Pigment M.A.C 42 PLN

Gdzie:
Sklepy stacjonarne INGLOT i M.A.C



Konturówki do ust INGLOT FM w kolorach 859 i 858

Ładne, wykręcane, praktyczne. Aby ułatwić nam życie, na drugim końcu ołówka zamontowano pędzelek. Do każdej kredki dołączona jest mini temperówka, dzięki czemu łatwiej zachować higienę pracy i odpowiednią precyzję. Myślę, że mają potencjał aby pojawić się w ulubieńcach Lutego.

Cena: 32 PLN 

Gdzie: stacjonarny sklep INGLOT


  
Pomadki INGLOT w kolorach 33 i 08 / REVLON 720 Fire & Ice / NYX MLS10 Perfect Red / błyszczyk Lipglass od M.A.C

Uwielbiam kolor malinowy i pomadka 33 od razu przyciągnęła mój wzrok. Nr 08 jest lekko różowy i bardzo naturalnie prezentuje się na ustach.

NYX MLS10 to matowy zimny odcień czerwieni. Żeby zachować równowagę kupiłam także odcień ciepły…tym razem padło na REVLON Fire & Ice, który pokochałam od pierwszego swatcha.

Lipglass od M.A.C sprzedawany jest jako błyszczyk lecz ponoć ma sporo innych zastosowań. Zmieszany z brokatem pięknie prezentuje się na powiekach. Sprawdzę to.

Cena:
Pomadki INGLOT 13 PLN
Pomadka REVLON 29,90 PLN
Pomadka NYX 29,90 PLN
Błyszczyk M.A.C Lipglass 80 PLN

Gdzie:
Sklepy stacjonarny INGLOT i M.A.C, Douglas


Podkłady REVLON Colorstay nr 340 i 310 / baza matująca INGLOT / kredka Wonder Pencil od NYX w odcieniu 01

Do mojej kolekcji podkładów dołączyły dwa kolejne od REVLON. Dobrze się nimi pracuje i wykazują się wyjątkową trwałością. 

Będę też testować bazę INGLOTa. Kupiłam mniejszą pojemność (10ml). Dostępna jest także w większej tubce (30ml). 

Kredkę NYX Wonder Pencil miałam już na oku od jakiegoś czasu. Ciekawa jestem czy zasłużyła sobie na swoją nazwę.

Cena:
Podkłady REVLON Colorstay 39,90 PLN (była promocja w Douglas; regularna cena to 69 PLN, chociaż np. w mintishop.pl są po 31.90 PLN)
Baza INGLOT 22 PLN
Kredka NYX Wonder Pencil  24,90 PLN

Gdzie:
Sklepy stacjonarne Douglas i INGLOT 


Tusz do rzęs CLINIQUE Lash Power Mascara

Ma maleńką szczoteczkę, dzięki której nawet króciutkie rzęsy nie są wyzwaniem. Świetnie nada się do precyzyjnego wytuszowania rzęs przy zewnętrznych i wewnętrznych kącikach a także tych dolnych, często dość niesfornych.

Cena: 115 PLN

Gdzie:
Sklep stacjonarny Douglas


Jeśli któryś z wymienionych produktów chcielibyście poznać "od podszewki" to dajcie znać. Chętnie zrobię jego recenzję.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz