Idealny Makaronik


Post nie będzie o włoskich przysmakach. Ani też o francuskich ciasteczkach.
Będzie o produkcie azjatyckiej firmy It’s SKIN, Macaron Lip Balm.


Znalazłam go na TEJ stronie ponad rok temu. Szukałam wtedy serum It’s SKIN 10, które poleciła mi koleżanka. Nie stosowałam nigdy wcześniej azjatyckich kosmetyków, toteż z serum w wirtualnym koszyku, postanowiłam sprawdzić co tam ciekawego mają w dziale „Makijaż” .
 
Tam objawił mi się uroczo zapakowany balsam do ust. Po 20 minutach zastanawiania się jaki zapach wybrać, w końcu zdecydowałam się na ten winogronowy. Nie był to oczywisty wybór ale w życiu trzeba ryzykować. 


Gdy paczuszka przybyła, serum szybko powędrowało na półkę a ja siedziałam i przypatrywałam się małemu makaronikowi. Nie siedziałam tak zbyt długo oczywiście, ale wystarczająco by zaczęło to być odrobinę podejrzane.

Po otrząśnięciu się z pierwszego zachwytu otworzyłam to fioletowe coś i mój nos się zakochał. I tak jest do teraz.

Poniżej informacja od producenta dotycząca produktu. 

Nawilżająco-odżywczy balsam do ust.
Działa nawilżająco - idealnie zabezpiecza usta przed utratą wilgotności oraz chroni przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych. Wygładza i zmiękcza usta oraz nadaje im naturalny, zdrowy blask. Nie barwi. Dostępny w 5 zapachach (Love Choco, Green Apple, Strawberry, Pineapple, Grape)  Pojemność: 9g

Za te 9 gram płacimy około 30 PLN. Produkt jest bardzo wydajny. Stosuję swój już rok, nadal jest go trochę w opakowaniu i pewnie prędzej kupię kolejny żeby przetestować nowy zapach niż dlatego, że się skończy. 


Opis producenta jest jak najbardziej zgodny z prawdą.  Balsam dobrze nawilża usta, sprawdza się niezależnie od pogody (dobry na zimowe mrozy) i do tego przyjemnie pachnie. Usta są po niż błyszczące i miękkie. Jedyne zastrzeżenie, które mogłabym mieć to to, że trzeba nakładać go palcem bezpośrednio z pojemniczka. Jednak to co pozostaje na opuszkach zawsze wcieram w wierzch dłoni (jak się okazuje na nie też dobrze działa).

Jak wspomniałam chętnie zakupię ten bezkaloryczny przysmak jeszcze raz. Ładny, wydajny, pachnący, spełnia swoje zadanie.

Czego chcieć więcej ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz